Vi søker flere arrangører til arrangementer

Ønsker du å være med og bidra til arrangementer i sentrum? Meld din interesse senest 14. mai.

Slik feirer vi 17. mai i Trysil

Her er programmet for nasjonaldagen i Jordet, på Østby, i Innbygda Nybergsund, Støa og Søre Trysil. Vi legger ut flere etter hvert som vi får dem tilsendt.

Vestre Trysil skole på høring

Eventuell nedleggelse av Vestre Trysil skole er ute på høring med høringsfrist 24. juni.

Viola fra Trysil er videre til UKM-festivalen

Vi gratulerer kunstneren Viola Sofie Bauge Skjæraasen med plass på UKM-festivalen.

Ledige stillinger: sommervikarer i sektor for helse og mestring

Vi trenger enda flere sommervikarer i alle avdelinger. Søkere må fylle minst 18 år i år. Søknadsfrist 23. mai.

Middag på tvers i trivelig lag

Sommersalat og eplekake med krem og vaniljesaus - det er menyen på Middag på tvers torsdag 13. juni.

Omtrent 400 samkjøringsturer

Siden lanseringen i februar har mange tatt i bruk samkjøringsappen Nabogo.

En søker til avdelingslederstilling

Ei kvinne har søkt på den faste, hele stillingen som avdelingsleder i enhet for hverdagsmestring avdeling 3.

Ledige stillinger: sommervikarer på veg, vann og avløp

Vi søker motiverte sommervikarer på veg, vann og avløp. Søknadsfrist 20. mai.

Aksellastrestriksjoner på kommunale veger

Trysil kommune har innført aksellastrestriksjoner på flere kommunale veger.