Tre uker uten renhold i hjemmet

Vi har ikke fått tak i sommervikarer nok, så i ukene 26, 27 og 28 har vi ikke nok folk til å utføre renhold i hjemmet i enhet for hverdagsmestring avdeling 1, 2 og 3.

Hurra! Rådhuset er miljøfyrtårnsertifisert!

Arbeidet med miljøkartleggingen startet etter jul og nå er Trysil rådhus miljøfyrtårnsertifisert.

Reguleringsplan for nye skiheiser er vedtatt

Kommunestyret har vedtatt detaljreguleringsplan for tre nye skiheiser i Trysilfjellet. Klagefristen er 11. juli.

Skjæraasendagene blir en skikkelig kulturfest i år også

Om mulig er programmet for Skjæraasendagene - kulturfest i Trysil 2024 enda mer innholdsrikt og favner enda videre enn i fjor.

Tørrskodd over Grøna langs Pilegrimsleden

Trysil Pilegrimsforum markerer ny båtoverfart over Grøna fredag 21. juni kl. 17 ved Østaflovegen i Søre Trysil.

Bjønnsstugua er sommeråpen

Vaffelstua på flomvollen er sommeråpen hver dag kl. 11-16 fra og med lørdag 22. juni til og med søndag 18. august.

To vil ha IKT-læreplass

To menn har søkt på den ledige læreplassen i SÅTE IKT.

Ledig stilling: avdelingsleder for veg, vann og avløp

Vi justerer kravene noe og lyser ut igjen stillingen som avdelingsleder for veg, vann og avløp. Søknadsfristen er 10. juli.

Omlegging av Tenåsvegen er vedtatt

Klagefristen på detaljreguleringsplanen er 13. juli 2024.

11 vil være lærer på Trysil ungdomsskole

Seks kvinner og fem menn har søkt på ledige lærerstillinger på Trysil ungdomsskole.