Dagsentrene i mai

Vi har dagsentre for aldersgruppa 60+ i fem grender. Her er åpningstidene i mai.

Flaggregler ved Trysil rådhus

Kommunestyret har enstemmig vedtatt at kommunen skal flagge med det skogfinske flagget på flaggstanga ved Trysil rådhus 21. juni.

Fastlegene i Trysil

Ingen av de sju fastlegene i Trysil har ledige plasser på lista si.

Turbopris til Trysil

14 ungdommer reiste til Otta 26.-28. april på UKMs fylkesmønstringen Ung kultur møtes.

Ledig stilling: fysioterapeut

Hel, fast stilling i enhet for rehabilitering. Søknadsfrist 21. mai.

Kveldsmat og høytlesning for småunga

Det blir høytlesning og kveldsmat for unger 3-5 år på Trysil folkebibliotek mandag 27. mai kl. 18.

Svømming 60+

Alle over 60 år er velkomne til gratis bassengtrim og sosialt samvær på Sønsthagen hver onsdag kl. 13-14.30.

TrysilPride 2024

Årets TrysilPride markeres i Trysil sentrum fra kl. 11 lørdag 1. juni.

Åtte tryslinger på etablererkurs

Deltakerne har deltatt på fem spennende kurskvelder i vår og de har fått etablert et nyttig gründernettverk.

Velkommen til frivilligbørs 23. mai!

Vi inviterer lag og foreninger, næringsliv og det offentlige til frivilligbørs torsdag 23. mai kl. 17 i vestibylen i kulturhuset Hagelund.