BUA endrer åpningstidene

BUA Trysil er åpent kl. 14.30-17.30 tirsdager og torsdager.

Supert på sommerskolen

Sist ut på sommerskolen i år var 5. klassingene - og for noen dager de fikk!

Juniorklubb for 6. og 7. trinn

Juniorklubben er på torsdager kl. 14.30-20 cirka en gang i måneden unntatt i skoleferien.

Utdanningsstipend til helsepersonell

Fast ansatte i Trysil kommune som tar helseutdanning i høst, kan søke om stipend fra kommunen. Vi har fire ulike stipendordninger.

Dagsentrene i september

Vi har dagsentre for aldersgruppa 60+ i fem grender. Her er åpningstidene i september.

Ny feiing- og tilsynsforskrift på høring

Kommunal forskrift om feiing og tilsyn med fyringsanlegg, samt om gebyr for feiing og tilsyn er nå ute på høring til 30. september.

Fritidsstipend for barn og unge

Akkurat nå har vi bare igjen 55 000 kroner som vi kan gi i fritidsstipend til barn og unge i år. Vi behandler søknader fortløpende.

Arendalsuka var matnyttig for våre representanter

Trysil har for første gang vært representert på Arendalsuka. Svært matnyttig, sier de fire som dro.

Bli kjent med grendene våre!

Med hjelp fra Destinasjon Trysil skal vi lage flere videosnutter fra grendene våre.

Nesten 2 millioner er tilgjengelig på kraftfondet

Kraftfondet har to forskjellige ordninger som lokale bedrifter kan søke på. Det er ingen søknadsfrist. Vi behandler søknadene fortløpende.