Hyller Johnny Cash

Liker du Johnny Cash - og June Carter for den del - kom på konsert i kulturhuset Hagelund fredag 29. november kl. 19.

Fire mannlige bandmedlemmer med instrumenter og kvinnelig vokalist i midten - Klikk for stort bildeThe Boys named Sue med Marianne Jagland kommer til Trysil med konserten The Johnny Cash & June Carter Show. Svein Finneide

- Autentiske og rocka tolkninger av låter fra Johnny Cash og June Carters karrierer, skriver Norsk Country Forbunds Country Nytt i sin anmeldelse av showet.

På 12. året

The Boys named Sue er Norges mest aktive Johnny Cash-band. I 2022 markerte de 10 år med med Johnny & June. Det ble en så stor suksess at de fortsetter turnéen ut 2024. I The Johnny Cash & June Carter Show presenterer de et finslipt og country-krydret show bygget rundt låter som Ring of Fire, Jackson, It ain´t me, Folsom Prison og I walk the line. I år skal de i tillegg markere 55-årsjubileet til klassikeren de har tatt navn etter; A boy named Sue.

Johnny og June

Som alltid fokuserer bandet på dynamikken mellom Johnny og hans kone June. Marianne Jagland stadfester i showet sin posisjon som hele Norges June Carter, og The Boys named Sue beviser igjen at de er Norges mest underholdende Johnny Cash-band - med en unik evne til å skape stemning og liv. Så bli med på en kveld fylt med det beste countryrocken har å tilby og vær med på å hylle The Man in Black og hans like strålende kone, heter det om showet på bandets hjemmeside.

Billetter

Billettene koster 420 kroner. Du kjøper dem på servicetorget i Trysil rådhus mandag-fredag kl. 10-15, tlf. 62 45 77 00, servicetorg@trysil.kommune.no, på trysilkino.no, i eBillett-appen eller, dersom det fortsatt er billetter igjen, i kulturhuset fra dørene åpner en time før showet starter.
Arrangører: Trysil kommune og OnStage Booking

Kjøp billetter til The Johnny Cash & June Carter Show på nett