Jordet Sanglag ønsker flere sangere

Derfor håper de mange kommer på Syng med oss-konserten deres på Løkja søndag 13. oktober kl. 16.

Ingvald Bekkevold sitter på en stol med tommel opp - Klikk for stort bildeIngvald Bekkevold er en blid bass i Jordet Sanglag og akkurat nå korets eneste bass. Elin Sundsbakken

Kitty Kjølstad i sanglaget skriver:

Syng med oss!

Jordet Sanglag og dirigent Rolf Pas inviterer til Syng med oss-aften på Løkja søndag 13. oktober kl. 16.

Vi har med oss Adele Ilko på piano og vil oppfordre publikum til allsang. I tillegg vil både koret og Adele opptre hver for oss og sammen.

Kom og opplev hvor artig det er å synge sammen med andre! La deg inspirere og begeistre til å bli med i kor!

Det blir salg av enkel mat og drikke.

Det er gratis inngang, men legg gjerne litt i korkassa ved utgangen (eller vipps oss).

Og forresten - alle er velkomne til å bli med i koret vårt før Syng med oss-aftenen også. Vi starter høstsesongen med øvelse på Jordet skole torsdag 5. september kl. 18.30.