Kari Bremnes på Skogens festival

Lørdag 3. august arrangerer Villa Fregn Skogens festival. På scenen står blant annet Kari Bremnes.

Portrettbilde av Kari Bremnes med mikrofon - Klikk for stort bildeKanskje Kari Bremnes' mest unike konsert i år, sier Bart Claeys om Skogens festival i den vesle grenda Skåret 3. august. Øyvind Toft

Bart Claeys som driver Villa Fregn i Skåret i Trysil - en liten landsby ved kanten av Fulufjellet nasjonalpark som han kaller grenda, skriver:

Opplev magien i skogens dyp og stille ro på skogens festival med en line-up du ikke vil gå glipp av! Ta del i uforglemmelige musikalske opptredener lørdag 3. august! Sikre deg billetter for en dag full med god musikk og fantastisk stemning!

Kl. 14.00: Steinar Olsen Trio

Kl. 15.30: Stine Bogsveen

Kl. 17.00: Woodland Band

Kl. 19.00: Kari Bremnes

Tribuneplass

Mye sol eller dårlig vær - du vil uansett få god tribuneplass.  Midt i naturen med utsikt over fjellet vil vi feire livet, musikken og norsk talent. Du vil få en festival med et program fra kl. 14 og utover kvelden. Wow!!! Unikt og underholdende! Og visste du? Du støtter også den lokale jakt- og fiskeforeninga. Ikke gå glipp av dette, kanskje Kari Bremnes' mest unike konsert i år!

Billetter

Billettene koster 895 kroner. Og selvfølgelig vil det være mat og drikke å få kjøpt gjennom denne vakre dagen.

Kjøp billett til Skogens festival

Kontaktinformasjon: info@villafregn.com, tlf. 45 72 54 32