Ledige stillinger: tilkallingsvikarer i helse og mestring

Vi trenger tilkallingsvikarer i sektor for helse og mestring. Søknadsfristen er 30. september, men vi behandler søknader fortløpende.

Hånd holder kule med bilder av eldre mennesker i - Klikk for stort bildeSom tilkallingsvikar, skal du delta i tjenesteyting og sammen med det øvrige personalet bidra til at brukere og pårørende får er helhetlig tjenestetilbud.

Vi trenger både sykepleiere, vernepleiere, fagarbeidere, pleiemedarbeidere, institusjonskokker og kjøkkenassistenter.

Tilkallingsvikarer

Tilkallingsvikarene kan bli tilbudt vakt på kort varsel. Du bestemmer selv om du vil ta den aktuelle vakta. Du kan også få tilbud om lengre, midlertidige vikariater ved for eksempel lengre fravær, ferieavvikling og i påvente av tilsetting i ledige stillinger.

Kvalifikasjoner

Tilkallingsvikarene våre må:

• være positive, pålitelige og punktlige.
  • være gode til å samarbeide.
  • være fleksible og kunne stille på kort varsel.
  • bidra til et godt arbeidsmiljø.
  • ha relevant utdanning innenfor fagområdet (det er ønskelig).
  • ha erfaring fra arbeid i helsesektoren (det er ønskelig).
  • ha norsk autorisasjon (gjelder fagutdannede/høgskoleutdannede).
  • beherske norsk skriftlig og muntlig.
  • ha førerkort klasse B for biler med manuelt gir (gjelder i enhet for hverdagsmestring).
    Søkere under 18 år som er i gang med helsefaglig utdanning, kan komme i betraktning.

Gå til utlysningstekst og søknadsskjema for tilkallingsvikarer i helse og mestring

Jane Berit Hoel
Avdelingsleder