Nye sorggrupper fra 11. september

Alle som har mistet noen og trenger noen å snakke med, er velkomne på sorggrupper i høst. Påmeldingsfristen er 5. september.

Portrettbilde av Karoline Petrine Nordmo - Klikk for stort bildeDiakonimedarbeider Karoline Petrine Nordmo er kirkens representant i sorggruppa. Marianne Walterson

- Det kan hjelpe å bare sitte sammen og snakke om sorgen, få snakke om hva man kan gjøre for å mestre det nye livet etter tapet. Vi tar opp ulike tema som sorgreaksjoner og følelser, men også det som deltakerne ønsker å snakke om, sier diakonimedarbeider Karoline Petrine Nordmo.

Gruppeledere

Sorggruppene er et samarbeid mellom kirken og kommunens kreft- og palliasjonsteam. Diakonmedarbeider Karoline P. Nordmo og palliasjonssykepleier Victoria Høgås er gruppeledere. De har taushetsplikt.

Åtte samlinger

- Sorggruppene starter onsdag 11. september kl. 16-17.30. Vi møtes åtte ganger på kirkekontoret i Slettmovegen 25 i Innbygda, sier Karoline.

Påmelding

De som vil være med, melder seg på til Karoline senest torsdag 5. september på tlf. 47 79 38 94 eller  karoline.nordmo@trysil.kirken.no. Lurer du på noe om sorggrupper, kontakter du også Karoline.