Siste møte i hovedutvalg for forvaltning og teknisk drift

Hovedutvalg for forvaltning og teknisk drift hadde siste møte i et fantastisk vær i og ved Fulufjellet nasjonalpark.

Siv J. Broman Lyseggen, Per Gjermund Talaasen, Tone Merete Øvergård, Ole André Storsnes og Einar Hyllvang i Fulufjellet - Klikk for stort bildeHovedutvalg for forvaltning og teknisk drift har denne kommunestyreperioden bestått av Aps Siv J. Broman Lyseggen, Frps Per Gjermund Talaasen, Sps Tone Merete Øvergård og Ole André Storsnes og Aps Einar Hyllvang. Bente Hagen, Trysil kommune

Hovedutvalg for forvaltning og teknisk drift har vært på det politiske organisasjonskartet siden 7. mai 2013. Før det het det hovedutvalg for plan og næring, men kommunestyret ønsket at de politiske hovedutvalgene skulle hete det samme og ha de samme ansvarsområdene som de tre nye administrative sektorene i kommunen.

2011-2015

Disse satt i det første hovedutvalget:

• Bjørn Karlsen, H, leder
  • Gry Vanja Eriksen, Ap, nestleder
  • Halvard Ås, Ap
  • Thorbjørn Lysfoss, Ap
  • Ida Bergersen Frøhaug, Frp
  • Bjørg-Edith Enger, Sp
  • Morten Olesen Lutnæs, H

2015-2019

I det neste utvalget satt:

• Liz Bjørseth, H, leder