Siste møte i hovedutvalg for helse, omsorg og sosial

Så har det siste av de tre hovedutvalgene våre hatt sitt siste møte. Utvalget har eksistert siden 2011.

Inger Sørensen, Oddmund Myhr, Terje Stenseth, Henrik Skogstad og Marit Nyhuus - Klikk for stort bildeInger Sørensen, Oddmund Myhr, Terje Stenseth, Henrik Skogstad og Marit Nyhuus takker for fine og lærerike år i hovedutvalg for helse, omsorg og sosial. Marte Øverland Kornerud, Trysil kommune

Utvalgsleder Inger Sørensen takker slik på vegne av hovedutvalget:

- Fire lærerike og innholdsrike år i hovedutvalget for helse, omsorg og sosial har kommet til veis ende. Jeg vil takke alle i utvalget for godt samarbeid, gode diskusjoner og samtaler. I løpet av årene har vi fått besøkt nesten alle avdelingene i sektor for helse og mestring. Vi har blitt godt mottatt alle steder og har fått nyttig innsikt i den omfangsrike sektoren.  Takk for all imøtekommenhet og åpenhet.

2011-2015

I det første hovedutvalget - som da bare het hovedutvalg for helse og omsorg - satt:

• Bernt Amdahl, Frp, leder

• Marit Nyhuus, SV, nestleder
  • Henrik Skogstad, Sp
  • Oddmund Myhr, Ap
  • Terje Stenseth, Ap (fra 15.12.2021 da Malin Skålholt Åkesson, Ap fikk fritak)