Stemningsfull Midnatt

Emil Solli-Tangen byr på vakre toner og tekster i julekonserten Midnatt torsdag 19. desember kl. 19 i kulturhuset Hagelund.

Emil Solli Tangen - Klikk for stort bildeMed sin bakgrunn som operasanger er Emil Solli-Tangen kjent landet over for sin praktfulle stemme og evne til å formidle og berøre sitt publikum. Pressebilde

Se for deg stjernehimmelen klar som glass og nordlyset som danser i horisonten - få med deg en av desembers kanskje mest stemningsfulle konserter.

Midnatt

Julekonserten Midnatt er inspirert av mystikken og magien rundt jul og om vinteren. Nyt en aften med klassisk musikk, vakre melodier og tekster. Sangeren har med seg noen av landets fremste musikere under stødig ledelse av Stephan Garcia.

Billetter

Billettene koster 495 kroner. Du får kjøpt dem på servicetorget i rådhuset mandag-fredag kl. 10-15, tlf. 62 45 77 00, servicetorg@trysil.kommune.no, på trysilkino.no, i eBillett-appen og - dersom du tar sjansen på å vente - i kulturhuset fra en halvtime før konserten begynner.

- Det blir servering i vestibylen fra kl. 18, og konserten varer i cirka 90 minutter, opplyser kino- og kulturhusleder Nils Strålin Stenmyren.

Kjøp billett til julekonserten med Emil Solli-Tangen på nett

Gå ikke glipp av din sjanse til å oppleve Midnatt!