Storfint besøk!

Skolestarterne i Læringsverkstedet Vestadbakken barnehage har vært på bedriftsbesøk i rådhuset. Til stor glede for oss ansatte!

Barn og voksne står foran et stort hus - Klikk for stort bildeSmå og store koste seg under besøket. Ramona Nordnes, Trysil kommune

Her er skolestarterne foran Trysil rådhus sammen med Sven Erik Sætre, Turid-Backe Viken, Jan Sævig, Wenche Sæther, Fay Allman og Nina Nordhagen Hildrum.

Svært hyggelig besøk

Skolestarterne, Sven Erik Sætre og Nina Nordhagen Hildrum, som begge jobber i barnehagen, ble tatt godt i mot av ordfører Turid-Backe Viken og kommunedirektør Jan Sævig som viste de rundt på rådhuset.

Godt forberedt

- Ungene har lært om demokrati og hvordan kommunen vår blir styrt. De har tegnet kommunelogoen, og de har hatt prøvevalg. I barnehagen har de også hatt et bilde av ordføreren i Trysil kommune, så meg visste de godt hvem er, forteller Turid.

Ordførerkjede og is

På rundturen i rådhuset var de først innom ordførerkontoret. De syntes ordførerkjedet var så fint, så det fikk alle sammen prøve. På rundturen var også bestemor Wenche Sæther og mamma Fay Allman med. De unge besøkende stakk innom flere kontorer og også kommunestyresalen, før alle sammen fikk is av Wenche. Det var stas!

Etter lunsjpausen gikk så turen videre til brannstasjonen.

Tusen takk for besøket!