Trysiliaden 2021

Selv om Trysiliaden 2021 ikke kunne gjennomføres i samme omfang som tidligere, ble det et vellykket arrangement for de som deltok.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon

Bildeglimt fra Trysiliaden - Klikk for stort bildePer Myrvang og Tama Magnum. Anne N. Sætre, Trysil kommune  Om lag 70 deltakere koste seg under et tettpakket program i Fladhagenparken. Her var det underholdning fra scenen av blant annet Tore Halvorsen, Antonsbakkens dannede, Trysiliaden-jingelen med Malin Jonsson og dans av kulturskolens dansegruppe. I tillegg var det morsomme aktiviteter som natursti, bowling, yatzy, kaste på blikkboks og servering av deilig grillmat, alt organisert av elever fra Trysil videregående skole.

Neste år håper vi det det vil være mulig å arrangere Trysiliaden i full skala igjen, og at vi da kan ønske deltakere også bosatt utenfor kommunen velkommen tilbake.

Bildeglimt fra dagen