Trysil rådhus er 65 år

Trysil rådhus har endret seg en del siden det ble bygget i 1956-1958. Kulturhuset Hagelund sto ferdig i 1959.

Slik får du nye søppelposer

Du har flere muligheter til å få nye plastsekker og matavfallsposer fra SØIR.

Er alle hjertestartere i Trysil registrert?

Rundt 20 hjertestartere i Trysil er registrert i Hjertestarterregisteret. Det er viktig å vite hvor slike er å finne når man trenger dem.

Vi ruster opp uteområdet ved sentrumsskolene

Elevene på Innbygda skole og Trysil ungdomsskole møter et nytt, flott uteområde når skolen begynner igjen til høsten.

Rutiner ved skolemåltidene

Hovedutvalg for oppvekst og kultur har vedtatt rutiner for skolemåltider på de kommunale skolene i Trysil.

På, i eller ved stedsnavn i Trysil?

Tidligere i sommer spurte vi om det heter på, i eller ved forskjellige stedsnavn i Trysil. Her er svarene.

Vi skriver om arrangementene deres

Alle som melder inn arrangementer til den digitale kulturkalenderen vår, får gratis omtale her på kommunens hjemmeside og Facebook-side.

Minneord om Sigrid Elida Vaagen Bryn

Her er varaordførerens minneord om kulturprisvinner Sigrid Elida Vaagen Bryn som gikk bort 9. juli i år.

Kinokiosken i kulturhuset Hagelund har utvidet

Kinokiosken har et større utvalg av varer enn tidligere.

Lån filmer og serier gratis

Du kan bruke lånekortet ditt til å låne filmer og serier fra bibliotekenes egen filmstrømmetjeneste Filmoteket.