Åtte tryslinger feiret norsk statsborgerskap

Åtte glade tryslinger deltok på den høytidelige markeringa av at de har fått norsk statsborgerskap.

Foreslå kandidater til frivillighetsprisen

Fristen for å sende inn forslag på kandidater til Trysil kommunes frivillighetspris 2024 er 1. november.

Jordet skole markerte FN-dagen

Tradisjonen tro har elever og voksne på Jordet skole markert den viktige FN-dagen 24. oktober.

Vi samlet inn 434 044 kroner!

Innsamlet beløp til TV-aksjonen 2022 Sammen redder vi liv er et av de beste resultatene i Trysil på mange år.

Politikere på trivelige gardsbesøk

Hovedutvalg for forvaltning og teknisk drift og landbruksavdelingen har besøkt tre unge gardbrukere i nordre Trysil.

Stor giverglede i næringslivet i Trysil

Vi har satt ny rekord på næringslivsaksjonen i forbindelse med TV-aksjonen. 110 900 kroner kom inn i løpet av et par timer!

Historisk kulturpris i Trysil

Trysil kommunes kulturpris 2022 går til Søre Trysil historielag, Søre Osen historielag og Tørberget historielag.

Bildeglimt fra Skjæraasendagene 2022

Tusen takk til kulturavdelingen for nok ei drøy uke med god og variert kultur i Einar Skjæraasens ånd.

Bjella, Løvåsen og Skjæraasen

Sigmund Løvåsen med musikere ga en sterk Vandring og Stein Torleif Bjella leverte en varm og morsom konsert på kveldens festforestilling.

Dobbeltseier til Rolf van der Vegt

Rolf van der Vegt tok både seieren og andreplassen i fotokonkurransen vår Nærbilde. Ivo Frøhaug vant mobilkonkurransen med samme tema.