Stolte kulturprisvinnere

Lederne i Søre Trysil, Søre Osen og Tørberget historielag tok stolte og glade imot kulturprisen fra ordfører Erik Sletten 13. desember.

25 år i Trysil kommune

Tolv trofaste ansatte har fått klokke som takk for innsatsen så langt i Trysil kommune.

Feiring av frivillighetsprisvinneren

Det ble en trivelig prisvinnerfest da gågruppa på Borgtun fikk frivillighetsprisen 2022.

Nå har vi dagsturhytte

Rundt 115 personer var med på den trivelige, offisielle åpningen av dagsturhytta i Grimsåsen.

Vi varsler om manglende veterinærvakt

Dyreeiere kan nå få varsel på SMS når det ikke er veterinær tilgjengelig på kveld og helg i Trysil. 100 har meldt seg på ordningen så langt.

1,87 millioner i strømstøtte til små Trysil-bedrifter

45 bedrifter får til sammen 1 873 675 kroner i strømstøtte fra Trysil kommune. Pengene blir utbetalt så raskt som mulig.

Sorteringseksperter fra Nordre Trysil

3. og 4. klassingene på Jordet skole kan stolt vise fram beviset på at de er sorteringseksperter.

Flott HEI-dag!

500 sa HEI da HEI-dagen ble markert i Fladhagenparken i Trysil sentrum.

Årbok for Trysil 2022

I Årbok for Trysil 2022 finner du en fin kombinasjon av dagsaktuelt stoff og gode, historiske tilbakeblikk.

Gågruppa på Borgtun fikk frivillighetsprisen 2022

Hovedutvalg for helse, omsorg og sosial ga enstemmig Trysil kommunes frivillighetspris 2022 til gågruppa på Borgtun.