Vellykket strikkekurs på Jordet skole

Kunst- og håndverkslærer Siv Storsveen og elevene i 5. og 6. klasse på Jordet skole takker varmt alle som bidro på strikkekurset deres.

Bløtkake til medaljevinnerne

Trysil ungdomsskole har feiret de ferske medaljevinnerne sine, Kristian Moen Bonden og Teyus Olsen, med bløtkake.

Trysiliaden 2023 ble en vinterfest

Etter flere år med tilpasset program ble årets Trysiliaden endelig en skikkelig vinterfest igjen.

Velkomstfest for flyktningene

8. mars hadde Trysil kommune velkomstfest for flyktningene vi bosatte i 2022.

Arnfinn Hoel kom med flott gave

Trysil bo- og aktivitetssenter mottok onsdag 1. mars to flotte malerier fra Arnfinn Hoel.

Solidaritetsmarkering for Ukraina

- En ufattelig tragedie midt i Europa, sa ordføreren på Trysils solidaritetsmarkering på ettårsdagen for krigsutbruddet i Ukraina.

Kommunalministeren besøkte Trysil

Torsdag besøkte kommunal- og distriktsminister Sigbjørn Gjelsvik Trysil.

Lån friluftsutstyr gratis på BUA

Velkommen innom hver tirsdag og torsdag kl. 15-18 og lån det du trenger til et friskt friluftsliv helt gratis.

Borgtun feiret 20 år

Det er 20 år siden avdelingen for demensomsorg på Trysil bo- og aktivitetssenter ble tatt i bruk.

Et spektakulært show under årets UKM

Som alltid viser ungdom oss hvor utrolig kreative og flinke de er. Årets UKM var en suksess.