Treffpunktet - midt i vekkua

Det er navnet på et nytt tilbud fra Trysil kommune; en kombinert kafé og fritidsklubb for voksne. Den er åpen hver onsdag kl. 16-19.

Grensevilt 2 er fullført

Prosjekt Grensevilt er nå avsluttet. Resultatene ser du her.

Få månedens boktips

Månedens boktips er den første mandagen i måneden.

Lyst til å spre litt glede?

Bli frivillig! På Trysil bo- og aktivitetssenter tar de godt imot deg - uansett hva du vil bidra med. Det viktigste er at du kommer.

Vellykket rekrutteringsmesse - det blir ny neste år

Rekrutteringsmessen i kulturhuset Hagelund 16. mars ble så vellykket at vi allerede har bestemt oss for å gjenta den neste år.

Vestibylen er ferdig

Vestibylen i kulturhuset Hagelund har fått et ansiktsløft - og bedre plass til kiosk og publikum.

Ønsket: Besøksvenner med hund

I Trysil har vi bare to besøksvenner med hund; Helena Stengrundet og Gloria Gransberg. Vi ønsker oss flere.

Ordføreren møtte helseministeren om sjukehus

Det som betyr noe for oss, er avstand til føde- og akuttsjukehus, sa ordfører Erik Sletten til helseministeren i et digitalt møte 16. mars.

3 millioner til transportprosjekt

Vi har fått 3 millioner interreg-kroner til prosjektet En smart, integrert og bærekraftig grenseregion.

Møte i beredskapsrådet

Fredag 10. mars gjennomførte Trysil kommune møte i beredskapsrådet.