Lyst på styreplass?

Registrer deg på Styreportal Innlandet. Der kan de som er ute etter styrekandidater, enkelt finne deg.

Alle er velkomne på demenskafé

Demensforeningen inviterer alle som vil, på demenskafé i Storvegen 11.  Neste kafé er lørdag 20. juli kl. 11-14.

Kari Bremnes på Skogens festival

Lørdag 3. august arrangerer Villa Fregn Skogens festival. På scenen står blant annet Kari Bremnes.

Forslag til plan for forebyggende arbeid på høring

Høringsfristen er 31. juli.

Kommunedirektøren blir pensjonist fra nyttår

Jan Sævig har sagt opp sin stilling som kommunedirektør i Trysil kommune og blir alderspensjonist fra 1. januar 2025.

Storfint besøk!

Skolestarterne i Læringsverkstedet Vestadbakken barnehage har vært på bedriftsbesøk i rådhuset. Til stor glede for oss ansatte!

Frivillig vern av skog

Statsforvalteren i Innlandet har sendt ut et høringsforslag for 11 naturreservater - ett av dem er Smoldalen. Høringsfristen er 10. juli.

Tid for å lese av vannmåleren

Fristen for å sende inn oversikt over vannforbruket første halvår 2024 er 30. juni.

Kanalen - et spell om Støa kanal

Kulturstiftelsen kanalen setter opp forestilling fredag 9. august kl. 18, lørdag 10. august kl. 13 og kl. 18 og søndag 11. august kl. 13.

Strålende kulturkveld fra voksenopplæringa

Tryslingene fylte vestibylen i kulturhuset da voksenopplæringa inviterte til kulturkveld 3. juni. Den falt i smak på alle vis.