Fritidsstipend for barn og unge

Akkurat nå har vi igjen 139 000 kroner som vi kan gi i fritidsstipend til barn og unge i år. Vi behandler søknader fortløpende.

Dagsentrene i sommer

Vi har dagsentre for aldersgruppa 60+ i fem grender. Her er åpningstidene i sommer.

Knøttebiblioteket er åpent

Kari Lises knøttebibliotek på Prestgardsjordet i Trysil sentrum er døgnåpent i hele sommer. Alle er velkomne.

Super frivilligbørs!

Da børsen stengte var det tegnet hele 45 samarbeidsavtaler og nye lokale nettverk var opprettet.

Sykkel-Trysil feirer ti år

Trysil Bike Arena - og dermed den store stisykkelsatsinga i Trysil - fyller ti år i år. Feiringa startet 24. mai og varer hele sesongen.

Sonya og Heidi er miljøukas vinnere

Vinnerne i plogging-konkurransen og la bilen stå-konkurransen er nå trukket ut. Vi gratulerer de heldige vinnerne med hvert sitt gavekort!

Bruk folkets spørretime i kommunestyret

Kommunestyret vil gjerne ha spørsmål til folkets spørretime. Fristen for å sende inn til kommunestyremøtet 17.  september er 3. september.

Ljørdalsdaga 2024

Barnedisko, dyrekrok, Dunder & Snus, dansefest med Woodland, kulturguttu og andeslipp - det er noe av det Ljørdalsdaga byr på i år.

Gang- og sykkelveg er anleggsveg

Prosjektleder bygg Ole Petter Blestad oppfordrer folk til å ikke bruke gang- og sykkelvegen fra Søndre Moen til Gamlevegen.

Innholdsrik sommer på Kvannbekksetra

I sommer blir det flust med kurs og dugnader på Kvannbekksetra i Østre Trysil.