Har du en bolig å leie ut?

Vi er bedt om å bosette 50 flyktninger i år og trenger boliger til både dem og andre boligsøkere ganske raskt og utover hele året.

Hønebesøk på bo- og aktivitetssenteret

Beboerne i avdeling 3 og 4 har fått en ny kjæledegge - høna Pip. Den kom på besøk 2. februar og kommer igjen.

Trivelig med bingo

Det er mye moro på fredagsbingoen på arbeidsstua på Trysil bo- og aktivitetssenter.

Bedriftsbesøk hos Trysil Industrihus AS

Ordfører og næringssjef har besøkt det kommunale eiendomsselskapet Trysil Industrihus AS.

2,1 millioner på kraftfondet

Kraftfondet har to forskjellige ordninger som lokale bedrifter kan søke på. Det er ingen søknadsfrist. Vi behandler søknadene fortløpende.

Opplæring for folkevalgte

Kommunestyrets medlemmer og første varamedlemmer har gjennomført to spennende dager med opplæring i regi av KS.

Søk om frivilligmidler

Lag og foreninger i Trysil kan søke om kommunale frivilligmidler. Søknadsfristen er 15. september.

Vi er kinoklubb-kino

Trysil kino er kinoklubb-kino. De som melder seg inn i kinoklubben, får se ti utvalgte filmer til halv pris i året.

Bedriftsbesøk i Ljøradalføret

Ordfører, varaordfører og næringssjef har vært på et begivenhetsrikt bedriftsbesøk i Ljøradalføret. Det ble 14 timer med fine opplevelser.

Felt hjortevilt i Trysil i 2023

Det ble felt 561 elger, en hjort og 90 rådyr under jakta i 2023.