Kan du gi et barn trygghet?

Ikke alle barn går julen trygt i møte. Dessverre er det altfor mange barn som venter på et fosterhjem, både i vår region og nasjonalt.

Nye regler for fellefangst

Miljødirektoratet har kommet med en fullstendig liste over hvilke feller som er tillatt å bruke til fangst.

Sentrumsplanen

Områdeplan for Innbygda - Trysil sentrum er det formelle navnet på sentrumsplanen.

Bedriftsbesøk i Fageråsen

Ordfører Turid Backe-Viken og næringssjef Anja Holmøy Aamold har besøkt Fageråsen Fritid AS og Fageråsen Hytteområde AS.

Trivelig besøk hos Østby grendeutvalg

Ordfører og næringssjef vil besøke alle grendeutvalgene våre. De begynte på Østby.

Omtrent 140 deltok på fagdag om palliasjon

Bakgrunn for fagdagen var å bidra til økt kompetanse og trygghet for helsefagarbeidere innen palliasjon.

Trysil ungdomsråd 2023/2024

14 engasjerte ungdommer fra Trysil ungdomsskole og Trysil videregående skole gjør en stor innsats til beste for Trysils barn og unge.

Trysil kommune vant EU-pris

Kjempestas! sier tidligere ordfører Erik Sletten fra Brussel der han har mottatt European Broadband Award 2023.

Bedriftsbesøk i Skogbrukets hus

Ordfører og næringssjef har besøkt de fem driftige damene som har skapt sine egne arbeidsplasser i Skogbrukets hus.

Påkjørsel av vilt - stopp opp og meld fra!

Juletrafikk, vintermørke, snø og elg som begynner å trekke mot vinterbeiteområdene øker risikoen for viltpåkjørsler langs vegene.