BUA låner ut tøybleier

Nå kan du helt gratis låne tøybleier fra nyfødt til treårsalderen på BUA Trysil.

Vil du hjelpe til på BUA?

BUA Trysil har stor pågang både vinter og sommer og trenger flere frivillige.

Fin markering av FN-dagen

Tradisjonen tro har elever og voksne på Jordet skole markert den viktige FN-dagen 24. oktober.

Fire tryslinger til med norsk statsborgerskap

Det var en fin seremoni i Terningen Arena da 130 nye norske statsborgere fra Innlandet møttes for å feire 21. oktober.

Hellhammer får kulturprisen

Jan Axel Blomberg fra Østby - verdensberømt som trommeslageren i Mayhem - får Trysil kommunes kulturpris 2023.

NFU-fest i kulturhuset Hagelund

NFU Trysil og Engerdal lokallag inviterer utviklingshemmede med følge på fest torsdag 9. november kl. 18-20.

Gavmilde tryslinger satte innsamlingsrekord

I år samlet vi inn rekordhøye 470 337 kroner til TV-aksjonen for Redd barna.

Unga i Nordre Trysil står på for andre barn

6. klassingene på Jordet skole har samlet inn nesten 19 000 kroner til TV-aksjonen NRK som i år går til Redd Barna.

Tusen takk! Og lykke til!

Trysil kommune takker Erik Sletten og Stine Akre for innsatsen og ønsker Turid Backe-Viken og Bjarte Wigdel lykke til.

Så raust næringsliv vi har

I år satte vi ny rekord og fikk inn 133 650 kroner på næringsaksjonen i forbindelse med årets TV-aksjon.