Vellykket åpning av årets Skjæraasendagene

Nærmere 80 var til stede under åpningen av Skjæraasendagene med kunstutstillingen til Frode Norman.

Kos dere i elgskogen, jegere!

I helga drar mange tryslinger og tilreisende ut til hytter og koier i Trysilskogen. 25. september starter elgjakta.

Siste møte i hovedutvalg for helse, omsorg og sosial

Så har det siste av de tre hovedutvalgene våre hatt sitt siste møte. Utvalget har eksistert siden 2011.

Takk for innsatsen!

Da har kommunestyret 2019-2023 hatt sitt siste møte. Vi takker dem for innsatsen!

Siste møte i hovedutvalg for forvaltning og teknisk drift

Hovedutvalg for forvaltning og teknisk drift hadde siste møte i et fantastisk vær i og ved Fulufjellet nasjonalpark.

Siste møte i hovedutvalg for oppvekst og kultur

Hovedutvalg for oppvekst og kultur har hatt sitt siste møte og takker for godt samarbeid både innad i utvalget og med administrasjonen.

Ordførerskifte i Trysil

Turid Backe-Viken, Ap overtar ordførerklubba i Trysil 17. oktober. Og Bjarte Wigdel, H blir vår nye varaordfører.

Endelige tall for kommunestyrevalget

Her er totalt antall stemmer og prosentvis oppslutning om de seks politiske partiene i Trysil.

Erik og Stine på slengertoppen

Ordfører Erik Sletten og varaordfører Stine Akre fikk flest slengere i årets kommunestyrevalg.

Her er Trysils nye kommunestyre

De siste forhåndsstemmene er telt og alle personstemmer er registrert. Nå vet vi hvem som skal sitte i Trysil kommunestyre 2023-2027.