Ny runde med fiberutbygging

Nå blir det fiberbredbånd også på Flermoen og Tannåneset og hos den siste husstanden i Jerpenvegen.

Snaut 300 000 kroner igjen på landbruksfondet

Kommunestyret bevilget 500 000 kroner til Trysil kommunes landbruksfond i 2024. Vi har brukt nesten halvparten allerede.

Ungdomsklubben på vårdisko

Trysil ungdomsklubb inviterte med seg engerdølene og dro på vårdisko på Laaven i Trysilfjellet 17. april.

Pårørendekvelder innen psykisk helse og rus

Er du pårørende til noen med vanskeligheter knyttet til psykisk helse, avhengighet og/eller rus? Velkommen på pårørendekveld.

Her blir det et fyrverkeri av en konsert

Enten du fulgte Odd René Andersen på Stjernekamp på NRK i fjor eller ikke - kom på konserten Signed, Sealed, Delivered!

Nyttige dager på USS-landsmøte

Trysil stilte med fem delegater på landsstyremøtet i Utmarkskommunenes sammenslutnings landsmøte på Hell i Stjørdal 4. og 5. april.

Tre millioner på Raskiftet-fondet

Vi tar nå imot søknader om tilskudd fra Raskiftet-fondet. Første søknadsfrist er 1. mai.

Se opptaket fra UKM-showet 2024

Nå er den ute - videoen fra det fantastiske UKM-showet i kulturhuset Hagelund i februar. Få med deg denne kulturelle godbiten!

Kulturkarusell på Innbygda SFO

På Innbygda SFO er andreklassingene piloter i vår! Ikke i fly, altså. Men på kulturkarusell i regi av kulturskolen. Kjempegøy!

Gratulerer med nybutikken, østbyinger!

Når slagordet er Østby på lag, gir det seg sjøl at de får til mye - som å sørge for at grenda igjen har butikk.