Lærerik fjelldag for politikerne

Kommunestyret - og noen fra kommuneadministrasjonen - har tilbrakt en hel dag i Trysilfjellet.

Best i Innlandet

Sina Zachariassen Skogli og Stein Jarle Skjærbæk Johnsen er Innlandets beste elever i helsearbeiderfaget. Vi gratulerer!

Påskehilsen fra Jordet skole

På skolen har de hatt fine temadager der de har laget både fiskefluer, pilkestikker, sitteunderlag og kanelsnurrer.

Eier du en sirkeleiendom?

Sirkeleiendom er en eiendom som er kartfestet og avmerket i matrikkelen som en sirkel fordi eiendomsgrensene ikke er fastlagt.

Tømmeplan for slamavskillere

Her er årets tømmeplan og en oppfordring om å unngå ekstratømminger på helg og helligdager - for det koster mer.

Bedriftsbesøk i Søre Osen

Ordfører Turid Backe-Viken og næringssjef Anja Holmøy Aamold hadde en trivelig dag i Søre Osen da de var på bedriftsbesøk 11. mars.

Linda Eide får Skjæraasenprisen 2024

Norges mest engasjerte og engasjerende språkmenneske får Skjæraasenprisen 2024. Gratulerer så mye, Linda Eide!

Bjartes første vielse

Varaordfører Bjarte Wigdel har debutert som vigsler. Sofia Johansson og Arvid Edén giftet seg fredag 15. mars.

Vi bytter ut gamle vannmålere

Trysil kommune skifter kontinuerlig ut vannmålere som er eldre enn 20 år.

Soroptimistenes markering av kvinnedagen 2024

Trysil Soroptimistklubb markerte kvinnedagen med to arrangement i Trysil sentrum.